Friday 6 January 2012

AKU dan KAMU

Hye guys =)
Rasa mcm baru semalam tgk blog page ni..tapi takder apa2 nak buat pon sbb otak tgh blank nak berfikir secara rasional..but today its Gonna work on like washing machine.Iguess =)
  Today actually takder bnyak nak cerita pon..but i will share something about BFF =)..Mungkin kalau kita hidup dalam koloni zaman neolitik pon kita mesti ada kawankan koloni tersendirikan..so, tak mustahilah bila kita hidup dalam zaman yg penuh membangun ni kita ada puak tersendiri.mungkin puak itu agak kasar cara sebutannya lebih tepat adalah "Kawan Sejati"...Berbalik cerita yg aku share kat korg nih berkisar "Aku dan Kamu"..Kamu yg aku maksudkan adalah kawan..Aku flashback sikit ea..Before thos,mereka adalah nothing dlm life aku skrg tak kenal pon mereka.asal-usul.keturunan.mahupun suku kaum..tp too semua aku tolak tepi sbb aku tak pernah membezakan manusia dr segi warna kulit mahupon tingkah laku..Aku mula kenal mereka2 ni dr 1st aku masuk IPTS iaitu LIMKOKWING UNIVERSITY aku pon kenal dgn mereka2  yg menjadik tulang belakang aku sampai sekrg mungkin aku ada kawan lain tapi bukan seperti mereka..so nak cerita bnyak pon tak guna.tgklah inilah wajah-wajah kesayangan hamba =)
Ni Ashraff Syamim a.k.a Arab dye sgt friendly dan Otak gila2..!
Ni Omar Al Shariff a.k.a Wak..dye cool.selama aku kawan tak penah nmpak dye marah..haha
Ni Qayyum a.k.a Qoys dye gile Muzik expert main Guitar tapi tak penah ajar aku.!

Ni Azfar a.k.a Aceng Rawk..ni kawan kami satu-satunya yg dah kawin..dye cool easy goin.
Mungkin ada lagi kawan2 lain yg baik mcm diorg tapi inilah antara best of the best..sbb kawan sama2 susah dan sama2 senang....


No comments:

Post a Comment