Tuesday 24 January 2012

Siapa AZIZIGRAPHY

Todaya secara officialnya saya akan story serba sedikit tentang latar kehidupan saya .
..

  1. Nama : Mohd Nizam Azizi bin Suwandi 
  2. Umur  : 23rd years Old
  3. Graduan  LIMKOKWING UNIVERSITY (Dip.In Multimedia Creative) 
  4. Profession: Sebagai Graphic Designer and Now berkhidmat di sebuah Hospital Kerajaan sbg front                   desk officer (Emergency Wad) ,Im frelancer Model based in JB, Extra in Short Film and Advertising.
  5. Contact :nizamgg@gmail.com

    Inilah serba sedikit tentang kehidupan dan perjalanan hidup saya setakat ini..Walaupon Faktor mnyebabkan saya kurang bernteraklsi dengan segelintir anak muda yang lain tidak bermaksud saya seorg yang sangat sombong dan tidak memperdulikan perhatian anda terhadap saya..Terima Kasih yang tak terhingga saya ucapkan kepada yang masih sudi menyokong saya dan kerjaya saya so far...Sangat2 berterima kasih hanya tuhan sahaja yang dapat membalas jasa kalian.

    Mungkin kerjaya saya sekarang amat berbeza dengan apa yang saya berusaha selama 2tahun di Sebuah IPTS yang amat tersohor *proud..!..Walaupon saya bekerja di JKM tidak mustahil saya melupakan segala pembelajaran yang saya timba ini...Secara umumnya saya masih lagi berkecimpung dalam Dunia graphic Design mahupun Photography dan Videography cuma kadang2 masa sahaja yang tidak menizinkan saya untuk melibatkan diri sepenuh masa..

    Jika anda diluar sana yang ingin berkomunikasi dengan saya tentang apa yang berkaitan Graphic mahupon Photo/Videography bolehlah check my fan page on FB http://www.facebook.com/pages/Azizigraphy/100796333345446

    Saya sangat berharap branding AZIZIGRAPHY satu hari nnti mampu berdiri teguh bersaing dengan nama2 besar dalam industry Graphic mahupun photography..so guys i really need your help,keep support me..Insyaallah saya akan menabur sejuta Terima Kasih yang tak terhingga kepada anda..Mungkin juga dapat mengahrumkan nama Malaysia di Persada Dunia dalam aspek Graphic and Art...aminnnnnnnn............... =)







5 comments:

  1. smart r ko bro..model yeah...cun!!1

    ReplyDelete
  2. Edy: buat freelancer je bro..bnyak buat behind the scene je skrg..=)
    Cykien : =)

    ReplyDelete
  3. owh...nape tak jd the main....
    rugi la ade pakej

    ReplyDelete
  4. Sebb rasanya..lebih suka ambil gambar org kot drpd gamabar sendiri di ambil..
    next time nak try Edy boleh??...ahhakks.

    ReplyDelete