Friday 20 January 2012

Siapa Mereka..??

Seperti Biasa malam adalah moment paling indah untuk aku berkarya dalam halaman pecinta blog...
So hatini aku nak share Entry tentang "MEREKA"...SIAPA MEREKA??
Mesti Anda tertanya-tanya siapa mereka ni??..Kalau nak cerita detik 1st ktaorg jumpa,mmg 7hari 7malam pon tak habis..so pendekan ceritalah...Si Gadis Cantik ni Liya..kami dh berkawan lama dr masuk college dulu..And now,she deserve what her doing now...Dye seorang freelancer Model basiclly in JB area...so anything else bolehlah ke Fb search http://www.facebook.com/profile.php?id=100000661305980...
Jejaka Kacak sebelah too is Taufiq he one and only young photographer yg saya suka bekerja dgn dye..mungkin sbb idea yg die ada tak macam idea yg another Photographer celebrity  kat Malaysia..bukan nak memuji..sbb saya pon berpengalaman dlm Photography so, secara tak langsung saya nampak bakat semula jadi dye..anything interested bout his services bolehlah ke FBhttp://www.facebook.com/taufiq.hanafiah..
sO gUYS....Terjawablah semua persoalan yang korg tanya saya di laman sosial lain..harap2 ini dapat membantu anda semua =)
Inilah Hasil kerja kami bertiga =)....






No comments:

Post a Comment