Friday 17 February 2012

Diam Tak Bermakaa KALAH..!

Inilah lumrah kehidupan manusia sbenarnya,Ade segelintir yang mempunyai hati yg busuk macam bankai..mungkin kata-kata sangat kesat..Tp memang layak untuk manusia yang terlalu mencemburui org lain dan menjadikan bakat mahupun kemampuan seseorg itu sebaai bahan jenaka..

Mungkin kita tak pernah sedar sbenarnya perkara ini akan dilalui oleh semua org,Inilah yang dinamakan kehidupan manusia yang tidak pernah berpuas dengan kesempurnaan yang tuhan bagi pada mereka...Walaupon berkali-kali kita diingatkan dengan satu peribahasa Inggeris yang berbunyi"There Are Nobody Perfect"..Tapi bagi aku sampai bila semua manusia tidak sempurna sekiranya kita tidak bertegur sapa untuk mencari kesempurnaan kan..

Entry yang aku tulis ni jadi kat diri aku sejak akhir2 ini..Pada mulanya perasaan marah,maki amun,sumpahg seranah too memang kumat-kamit je kat mulut aku..Tapi dalam masa yg sama aku terfikir kenapa org nak membenci hasil kerja dan karya aku sedangkan mereka mampu buat lebih baik sebenarnya..mungkin pada mereka itu adalah gurauan...Tapi gurauan yang melampau kadang2 boleh memutuskan silaturahim kita kan..so,sebelum jadi benda lebih besar aku amik langkah yg aku rasa tepat..Lebih baik berdiam dan tertawa kecil melihatkan TELATAH  mereka..mungkin quote ni sangat sesuai buat mereka "You Guys laugh at ME because im different but Im Laughter at You because you're SAME "...pity of you Loser....and Moral of the story LOVE UR HATERS like PETS...

No comments:

Post a Comment