Tuesday 6 March 2012

Awak ='(

Hai semua..Salam satu Malaysia..
Entry ni simple je..tapi walaupon simple kesannya sgt mendalam dlm diri saya...
u know wat ramai org cakap "Orang yg kita susah nak tackle too sbenarnya adalah yg TERBAIK untuk kita sbenarnya"...and now i Found that person and  it to hard to describe in word actually...tapi benda yang mustahil saya nak nak bg konklusi adaka dye tau yg saya suka kat dye..hurmmmm..

Actually kitaorg bermula dari Facebook u now what fecebook is like tempat yg sesuai untuk mencari jodoh tapi u know sejauh mana boleh bertahan..??..Tapi saya percaya pada cinta yang lahir dari hati saya...Insyaallah boleh bertahan..Mula dr saya nmpak awak dr people who know and i look at ur Default u sgt sweet...and seriously u make my heart beat faster...ok itu saya tokoh tambah..and tanpa segan silu saya add awak sbb saya tgk mutual fwen saya hnya sorg je..

Bila u approve kita start wall-to-wall smpailah satu hari awk bg pone no. sbb awak ade test JPJ lesen kereta then awak suh saya kjutkan awal pagi...saya pon amik no. phone too tanpa fikir panjang....then bila saya terjaga pagi2 tuh kreadit saya kosong ringgit sbb saya lupa nak top-up after kita msg last night u know what saya gelabah gila time tuhh mcm nak nangis pon ade...saya bgun pagi2 terus amik moto g 7E selamat topup ade..then saya kjut awk tp malangnya awk dh bngun..tp tkpewlah sbb awk tak marah pon..saya tau awak mmg baik =)..

Tapi saya agak musykil kita nih dah declair ke blom sbb every single minute kita akan text..samapi kadang2 makan..minum..tido..kerja pon saya nmpak muka awak..tp bila saya check twitter awak awk layan lelaki2 lain sama ape yg awak bg layanan kat saya..Adakah saya ni terhegeh2 atau mmg awak jenis layan semua lelaki sama je nothing more n noting less...hurmmm konpius..tp saya tetap percayakan awak sbb awak jela teman saya skrg...

Then sampai satu hari awak kata nak dduk rumah abg awak kat KL time too saya dh move on ke JB..Saya redha jelah sbb awak nak cri experience merantau tempat org..tp kenapa bila awk dh dduk KL kita dh jarang msg...facebook pon tade twitter lg lah =(..mungkin sejak awk guna Blackberry kita mcm terbatas sbb saya takder BB nak BBM dgn awk..kalau msg pon dh tak macam dulu...Kenapa wak?? ='(

Saya selalu tgk twitter awak tp awk mcm tak hiraukan saya and terbaru ni awak deactive FB..urmm lglah saya tertanya-tanya..mana awak pegi...saya pon mcm dh tak keruan,so drpada saya kecewa dengan cinta bertepuk sbelah tangan baik saya teruskan kehidupan saya mcm biasa...Okeyh start from this, saya malas dah nak text awak lg..u7 know what saya mcm bodoh bila text panjang2 awak jawab ciput jew..." k.hurm.Orait..dah..Tak." mcm bodoh tau..bodoh!...okeyla life must go on....saya harap awak dah jumpa buah hati awak yg sebenar..saya doakan awak bahagia too jew...

P/S Saya Harap sangat Awak baca ENTRY ni sambil flashback balik msg2 yg saya bg kat awak..!

1 comment: