Tuesday 13 March 2012

MY SUNSHINE =)

Hai Blogers...There are nothing i cant say today...just im gonna say BAD LUCK are now keep around me.
.=(
im not sure either im a bad person before or this is "Qada and Qadar" that god give it to me...urmmmm.......
Mungkin sila manusai kita senang kita nampak dengan mata kasar tapi jahilnya manusia tak siapa yang tahu..kita bukan tuhan nakl menghukum semua ambanya itu semua kerja tuhan jangan kita sesekali mencabar dye..itu je yang mampu saya cakap....

Kita back on track....Harini 13 March 2012...Hidup saya bergitu kucar-kacir...bermacam-macam masalah yg menimpa saya..Bohong kalau saya cakap saya tak memaki dgn kata-kata kesat even saya maki diri sendiri juga...saya rasa malang sedang mnyelubungi saya..tp siapa saya nak beri segala konklusi..saya hanya khalifah yg mampu ikut saja telunjuk yang Maha Esa...

Ape yang malasng sangat tuh, kaalu saya beritahu kalian mungkin it sound rubbish dan akan anggap itu hanyala publisity murahan semaya-mata...Tapi saya tk rasa itu adalah publisity ini adalh benda yg patot saya kongsi dengan anda semua..Baru2 ini laman sosial FB saya tela digodam  habis smua gmbar2 saya skrg sedang tersebar di laman sesawang...saya dh tak mampu nak kata ape..sebb benda dah jadi...selain dr itu HandFhone saya juga tertinggal di sebua kedai makan..and yg terbaru DSLR saya broke down...urmmm lihat bertapa malangnya hidup saya sktg..
.
saya tak mampu nak cerita dengan sesiapa..sbb saya rasa takder 
org akan faham masalah saya skrg...tp saya rasa sangat beruntung sbb ade niece yang sgt memaami saya..walaupon dye lebi muda dari saya tp saya tak rasa dye berperangai kebudak-budakan..sbb dldm masa yg sama dye mampu berfikir lebu matang dari saya...now im feel better sebab saya dah meluakan segala ape yg saya rasa skrg dekat dye...saya anggap dye adalah penyeri hari saya sebb dye adalah SUNSHINE yng mneangi idu p saya...Thanks....


(thanks for being my SUNSHINE) =)

1 comment:

  1. ouchh, sangat terharu...heh, kita kanak-II ribena laa uncle.. :)
    xmo la sdeyh2 uncle, ap yang berlaku ad hikmahnye..kdg2 ad ag yang lbih susah dari kita, tapi downg tabah..jadi, eyra nak uncle jadi setabah dorang..okay ? uncle kan anak yang baik, eyra yakin uncle mampu menghadapinye..tengs uncle, eyra sayang uncle more than uncle sayang eyra..hee ~ be strong uncle sayang :)

    ReplyDelete