Wednesday 28 March 2012

I need Some Extra Time..='(

Hai Blogger...masih terlalu awal rasanya untuk aku ucapkan selamat malam...sbb jiwa anak muda..jam sebegini masih terlalu muda untuk lena diulit mimpi...Sekarang Jam di dinding tepat jam 3pagi..aku masih mengelamun mimpi dalam jaga....Kenapa??...entalah aku sendiri tak mampu nak beri seribu konklosi hati jiwa raga aku mmg tak berapa nak tenang..sbb rasa bersalah yang aku lalui seminggu yg lepas masih ade segar dlm ingatan..Kalau ade yang ikuti luahan hati blog aku ni mesti tertanya-tanya,,,Azizi ni hidup dye malang saja..bila nak rasa bahagia oi!...Mungkin itulah kehidupan aku...aku tak rasa benda ni Karma sbb aku masih bole berfikir secara rasional yg Qada dn Qadar tu sentiasa ade dlm diri seorg muslim...

Harini rasanya d genap aku 2minggu aku kena seorg ni,boleh dikatakan hari2 kami akan msg or call....Mula2 too kehidupan aku mula berubah..sbb aku tak sunyi lg..ade je peneman yg sanggup teman aku...tp aku rasa benda too cuma untuk sehari dua...masuk hari sterusnya aku mula bosan...sbb mungkin Life skrg lebih rela bersendri..sbb aku tahu..walaupon aku single..aku tetap bahagia sbb teknologi skrg d canggih...ade skype..twitter,FB dn mcam2 lg laman sosial....Tp disebbkan aku terlalu mngejar dunia arus permodenan aku mula abaikan org yg dh bawa sinaran hidup dlm dunia aku..aku dh buat dye rasa jelak dn benci dgn diri aku...Mungkin aku ni bukan seorg yg jiwang..tp aku mmg ssah nak appreciate org dengan sekelip mata...thats why i need some extra time to fallin love yg sngat setia...Mungkin sbb aku terlalu muda,so aku lebih pentingkan kawan2 drpd cinta buat masa skrg..so aku harap kau faham...sbb aku nk luahakan face to face mahupon call...aku akan rasa sangat speechless dn mungkin aku akan terkedu...

So,aku harap...masa dpt mngubah segalanya..mungkin aku bukan lelaki yg baik..dan aku tak pena rasa kasih syg dh bertaun..sbb tu aku sukar nk beri kasih sayang aku pada org org lain...Tp tak bererti aku akan buang kau dr kehidupan aku..serios said..bnyak yg crush dgn aku mmg akan rasa benda yg sama...so,better u guys pililah org yg terbaik...dan ternyata aku bukan the special one....

aku arap kau dpt baca entry ini......................

No comments:

Post a Comment