Wednesday 2 November 2011

" Masih Terpinga-pinga "

Hai...lah Labu..labu..kenapa masih tak mengantuk...hurmm...

apalah yg berlaku kat darat sekarang ea dalam jam sebegini...tuhan jewlah yang tahu...hari ni start 1st day aku kat sini...aku pon tak tahu kemana aku dah berlabuh ni..dr ptg sampailah hampir ke 12 a.m td berhenti kapal nih..mmg tak dengar bunyi apa-apa pon...dengar bunyi deruman ombak menghempas kapal jew...hishh...sejuk tak hingat..Dulu aku ingat bila kita ada atas kapal..Line komunikasi semua flat total lost conection...rupanya tidak..ternyata sangkaan aku selama nih meleset..mungkin agak kuno...atau aku memang tersalah tafsir semua tuh selama nih...kesiann~

bukan dentuman ombak menhempas pantai yg membuatkan aku tergangu tak boleh melelapkan mata...Tapi bermacam,beribu mahupun berjuta perkara yang bermain dalam pemikiran aku nih..hishhh...mengalahkan Perdana Menteri dengan sejuta permasalahannya...kelakarkan.....entahlah aku pon tahu kenapa....banyak sangat yang aku fikir sampai aku pon tak tahu nak berfikir macam mana jalan penyelesaiannya.....

Jiwa bertemu perasaan,perasaan ke hati ke sistem saraf tunjang otak...walaupon berputar ke seluruh anggota aku...tapi mulut aku tetap tak boleh berkata apa-apa...sungguh tragiskan....besar sangatkan masalah aku nih....hishh come on lah GG...wake up....!!sampai bila nak jadi macam nih...mudah sangat mengalah dengan diri sendiri.....!!

Aku selalu terfikir,bila aku dah berumur nanti...kemana aku ea??...ke mana kita??..mungkin korg juga akan merasa perasaan yg sama..kan??...mungkin semua tuh dah ditentukan oleh takdir...tapi kita tak boleh mengubah takdir kew??..Itu semua urusan sang pencipta kita tak mampu untuk mentafsirnya mahupun memberi seribu konklusi...banyak perkara yang berlegar-legat di dalam benak pemikiran aku nih...tapi hanya ini sahaja yang mampu aku luahkan melalui halaman pencinta blog...Dari sini mungkin kalian dapat rasakan kan betapa sukarnya untuk otak dan pemikiran aku mencari jalan penyelesaian segala permasalahan aku nih...Namun, biarlah ia menjadi rahsia antara aku dan Yang Maha Mengetahui........................

No comments:

Post a Comment