Tuesday 1 November 2011

"SELAMAT TINGGAL"

Lambaian malam mula nak berlabuh dr senja nan merah ke malam dari malam ke pagi....Inilah rutin harian bumi yang takpernah jemu nak berhenti walau sedetik pon.....tapi mungkin semua akan berhenti dan akan bermulalah satu kehidupan baru dengan bepuluh mahupon berjuta kelahiran semula khalifah di dunia.....

Aku dah mula rasa jemu,muak,mual dengan halaman mukabuku...semakin hari..hati dan perasaan semain sakit..remuk..pedih..perih..sampai hati dan perasaan aku nih tak tahu nak ungkapkan macam mana lagi....Rasanya dah sampai masanya untuk aku berundur diri kot dari halaman mukabuku ni yang hanya mempamirkan kepalsuaan semata-mata....sedihkan...tapi itulah dunia maya....semua boleh direka tapi bila kembali ke dunia nyata semuanya terjawab...ahh malunya rasa....ketis jari tanyalah diri sendiri.......

Walaupon rasa berat aku nak tinggal teman,rakan.kekasih,cinta,family dari laman sesawang ini...tpi mungkin dah sampai masanya untuk aku berdiam diri seketikia...mencari kembali ketenangan yg lama..walaupon kehidupan aku yang lama begitu pahit untuk aku cerita....terlalu banyak kesilapan yang dah aku buat bermula dengan "friend request".....mula ke wall post..komen..like share gambar..no telefon...semua itu memang melalaikan....dengan tanpa jemu mengupdate kehidupan harian..gambar..dan bermacam-macam lagi kerenah manusi...Ahhh..!!..sudahlah kau..asyik kau jew nak update status kat laman sesawang.."That was so annoyinglah!!.."...mungkin inilah cacian yg aku dapat.....Mungkin dah sampai masanya aku tumpukan dengan kerjaya aku...mungkin laman sesawang nih hanya untuk bisnes mahupun melihat aktiviti masyarakat dah cerita terbaru sahaja...tak perlulah nak share benda2 yang rasanya tak patot......so moral of the story...sebelom korg nak update apepon fikirlah terlebih dahulu......

6 comments:

  1. kalimat indah dan berseni, i am like,,,,kreatif,,,,,

    ReplyDelete
  2. thanks buddy...inilah kata-kata hanya mampu saya luahkan..;)

    ReplyDelete
  3. curlast kau.. tinta kupu-kupu malam siot...

    ReplyDelete
  4. jijotttttttttttttt..awat ni? =(

    ReplyDelete
  5. nothinglah apitFana...im just totally fuck up with my life now...that wa suck lately..;(

    ReplyDelete